Thursday, July 26, 2012

DUGAAN BERTERUSAN :'(

Scaled_large

Ya Allah Ya Tuhanku..
Dalam bulan Ramadhan ni, banyak sangat dugaan aku..
Include, DUIT PT !!!! Oh my Ya Allah!!
Tolong lah cepat masuk Duit PT ni. Dah desperate sangat-sangat dah ni..
"KATA"nye Duit masuk 7hb, then 21hb, lah ni "KATA"nye 2 minggu lagi akan masuk.
Silap-silap Lepas abes Dip baru duit masuk. Haih"

Masalah dekat rumah ni pula tak habis-habis lagi. Lepas 1, Satu lagi yang datang.
Aku tak paham betullah pemikiran budak-budak terencat dalam rumah ni.
Tak boleh langsung tengok orang lain senang.
Ada je point nak cari kesalahan kitorang..
Takpe, aku masih kuat lagi even aku lagi sikit je nak patah semangat hari tu.
Sekarang, aku kena lagi tegas.
Ubah diri daripada simpati dekat orang lain berubah ke arah
Simpati ke atas diri sendiri.
Tak payah pikir orang lain, sekarang ni kena pandai 
pentingkan diri sendiri.

Berbaik-baik dengan orang?? Owh Please. Semua tu tak perlu ada lagi
dekat zaman sekarang ni.
Aku dah lembut hati sangat dengan korang, Now, Lembut hati tu dah takde lagi.
Sekarang dah Tawar Hati nak berbaik dengan orang. 
Dah banyak sangat aku bagi muka, Tapi korang Pijak Kepala.
Takpe. Aku tunggu balasan dari Allah untuk korang nanti.


No comments :