Saturday, July 28, 2012

P!NK's Cover Album


P!nk Album Cover
Design 1

Assalamualaikum Peeps!!
Akhirnya siap juga artwork aku!!!
Arghhh!!!..Sekarang tinggal nak print.
Rasa agak puas hati juga lah dapat siapkan Album Cover ni.
Hope Album Cover P!NK ni terbaik punyaaa!!.. >.<
Tapi aku tak boleh nak decide which should be my the one Cover..

Design 2

Design 3



Ok lah, tak nak bebel panjang2 sangat. Nanti bosan pulak.
Design ni fully guna Adobe Illustrator CS5 (AI).
Hahahaa.. Asalnya, aku pilih nak buat Album "Fucking Perfect". Dah siap sketches dah.
Terus pegi proceed dekat Sir. Hampeh Sir kata aku Censored. Tapi sir tak marah pun.
Aku tau sir memang layan Black Metal dan spesies2nya..Artwork ni aku buat masa Sem 2.
Tahun 2012. Alhamdulillah dapat markah tinggi untuk subject Illustration.

So,last2 nya aku decide juga nak pakai Design 1.
Dan akhirnya proceed juga keje aku ni..



No comments :