Saturday, October 12, 2013

Final UiTM Assesment DONE!


Graphic & Digital Media's Student
UiTM

Assalamualaikum semua!!.. Hola!! :D
Baru ada masa untuk update blog lagi. Sebelum ni ada je masa tapi malas tu pula datang.
K. Sekarang tengah rajin sementara malas tu datang balik sat lagi. Nak2 pula laptop gua baraaaaiii!!! Tang2 ni lah hard disk dia nak rosak pula.. huaaargghh :'( Cepatlah pulihhhh..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay. Today, 12 October 2013. Dah pun lepas segala bebanan2 kerja. Review 3 Major & Minor dah lepas. Final Assesment pun dah lepas dengan nafas lega bersama rakan-rakan perjuangan yang lain. Alhamdulillah, Final UiTM Assesment untuk assessor hari tu berjalan dengan lancar. Phew! Masa  tu pula hujan lebat. Nampak tak kelegaan dia di situ :D Tahniah sangat-sangat buat rakan-rakan yang artworks dia AWESOME belaka tu. :) dan Alhamdulillah untuk rakan-rakan yang lain yang masih berdiri teguh sampai sekarang. Dan rakan-rakan yang tak dapat diselamatkan tu, usahalah di masa akan datang, maybe rezeki korang bukan sekarang, tapi Insya'allah rezeki tu akan datang juga masanya. Aku doakan semua rakan-rakan aku berjaya.

Biasalah adab masa belajar. Tak lari dari macam-macam masalah. Tak puas dengan artwork orang lah, apa-apalah yang tak puas hatinya. Honestly, aku pun ada je yang tak puas hati, tapi apa nak buat. Diamkan je lah. Tak dapat pun kalau dikecohkan. Standard lah artwork dia orang yang buatkan kalau dia memang dah tak nak usaha buat sendiri. Kan? Uppsss.. hehee.. Terlepas pulak. :p Maafff.. Takpe lah kalau dah rezeki dia nak lepas. Daripada pengalaman orang lain yang aku dengar, "Masa belajar boleh lah menipu, Lihat diluar sana nanti...". Wahai sahabat, beringatlah menipu tu tak akan kekal lama. Okay dah2. Berhenti membebel. Apa-apa pun janji semuanya dah lepas. Alhamdulillah. :)

Buat masa sekarang ni, kena pikir pula perkara2 penting untuk Diploma show ni. Insya'allah akan berlangsung pada 22 - 24 October 2013. :) Jemput datang ke Diploma Show kitorang dan saksikan artwork student graphic yang GILA AWESOME di sini! :D Cop! Tempat? hehee.. kitorang KKB. So, tempat pun KKB ler. Di Kolej Teknologi Timur, Sepang :)

Okay. Sampai sini saja. Guaa chaww duluu! 

*Today mak buat lagi resepi roti yang baru. Tak sabar nak rasa ni. yumm yumm :p


No comments :