Saturday, September 15, 2012

Meet Atiqa Imam!!

Present for Atiqa :)
Sorry~~ tak seberapa....

Assalamualaikum peeps!
Okey..Lagi sekali, aku merajinkan diri untuk berblogging. Even aku syok sendiri.

Weehooo! hari ni hari yang gile gile happy!!
Ye ar..mana tak happy kalau dah jumpa kawan lama kita. Kawan selamanya even jarak berjauhan..
Perhh! Rindu giler babi ah kat kau!! Nangis-nangis aku dibuatnye.

Tapi alhamdulillah..Sempat juga aku datang rumah kau even dah lewat sikit.
Sorry sebab dah susahkan kau..Banyak benda nak digossipkan..Tapi masa tak mengizinkan.
Sumpah! Rindu kau lagi :'( Jumpa kau memang takkan diam.

Me Love You too :')


Owh yer...Sorry sebab lambat bagi present for ur bifday :)
Tu lah kau. Jauh sangat belajar..Tapi takpe. Asalkan hajat aku nak bagi present kat kau
dah tercapai >.< Alhamdulillah~~ Hope kau suka dengan present tu.
AND
Jaga elok-elok yer ;) Banyak lg nak story ni, tapi dah lewat sangat.
Aku kena tido awal ni. Sebabnya esok ada event. *sigh*
Haiyaa...orang sedap-sedap cuti, kitorg kena buat event.

Me, You, Sister forever :D


No comments :