Saturday, October 13, 2012

Diploma Show UiTM Lendu!!


Tumblr_lu2h7os3on1qbabvao1_500_large

Happy Semester Break Peeps!! :D
Yabidabiduuuu!!...

All papers is Done!! :D yelaaa..aku cuma ada 3 paper je. Yg lain tu banyak kepada assignments.
And Alhamdulillah..Kebanyakan subject carry mark okey..Hope sem depan pointer menaik sikit.

Okey..Lupakan bout study seketika. Sekarang pikir CUTII!!.yihuuuu.
Dan juga kerja. lama dah tinggalkan alam pekerjaan..Gugup pula rasa..Hope everything goes smoothly.

Cop cop.. Nak bagitau ni..
Last Thursday, on 11th Oct... UiTM Lendu ada Diploma Show. Alhamdulillah aku dapat juga pegi
akhirnye. Kat sana, artwork diorang sangat awesome. Ada beberapa yang buat aku berkenan dan
menjadi angan-angan aku,. Pegi sana dapat pengalaman dan sedikit cetusan idea yg boleh disimpan.
Masuk UiTM Lendu tu terasa macam aku study kat sana pula.. Ceh berangan pulak dah..
Tak sabar nak continue Degree kalau ada rezeki.. :') Okey.. meh sini aku show off sedikit gambar
masa kat UiTM Lendu hari tu :)


Ni antara Booth yang aku paling lama singgah..
Lama singgah??
Yup! Sebab Mock Up dia menarik hati aku.. Seriously! Rasa macam nak buka betul-betul je kedai
 macam ni. Second, bukan tu je. Aku singgah lama-lama pun sebab menunggu tuan punya Booth ni.
Banyak aku nak tanya..Tapi apekan daya, orangnye tah ke mana. Takpe lah.. Amek gambar pun jadi lah..


Ni antara Booth2 yang aku singgah.. Not bad lah :) semua nice artwork diorang..
Hope oneday, aku boleh buat lagi better dari diorang.. Amiiiin.. Yang tu Sir Lazry, dia lah
yang membawa kitorang ke sini :) Luckly, ada sir..Dapat juga pegi melawat Diploma Show ni.
Tu dia tengah bagi taklimat dan sedikit maklumat bout Diploma Show.. Bukan dia je, Lecturer AD
kat sana pun bagi Sedikit maklumat dan tips untuk dapat idea yang lebih daripada kreatif.

Sekian.. Itu je nak story hari ni..

HAPPY SEMESTER BREAK BUDDIES!!! :D
NEXT SEM JUMPA LAGI!!....

No comments :