Monday, October 22, 2012

Pemergian Bapa Sahabat :'(

Assalamualaikum..
Di sini aku nak bawa khabar berita.
Berita yang sungguh menyedihkan aku, kawan-kawan, jiran, orang disekeliling serta
Sahabatku yang kehilangan bapanya. :(
Innalillahiwainnailaihirojiun..

Setipa manusia sudah pasti akan kembali semula kepada penciptanya Allah SWT.
Semoga Asma dan keluarga tabah dan kuat menerima dugaan Allah SWT ini.. :'(
Semoga Allah mencucuri rahmat arwah Pakcik Syarif.. Ya Allah, Kau tabahkan lah mereka,
Kau kuatkan lah mereka.. Kau kuatkan lah iman mereka..Kau lindungilah Sahabatku ini serta keluarganya..

Aku baru dapat berita kematian ni baru tadi.
 Sedangkan arwah dah pergi 2 hari lepas pada hari Sabtu.
Bukan aku sorang, tapi ramai lagi tak tau..Sebab keadaan Asma masih tak baik.
Aku tau, dia tengah bersedih lagi atas kematian ayah dia.
Belum sempat dan bersedia lagi untuk dia bercerita sakit ape kah arwah ayah dia.
Nasib baik, Razif bf Asma bagitau, arwah sakit lemah jantung.
Ya Allah... Aku pun sedih sangat sebab baru terima berita kematian ni.

Wahai sahabat sekalian,
Sama-samalah kita doakan Sahabat kita ini serta keluarganya
tabah serta kuat menerima ujian Allah ini.

Dan sama-samalah kita sedekahkan
Al-Fatihah kepada arwah pakcik Syarif.
AL-FATIHAH.

No comments :