Saturday, August 23, 2014

Coming Back !!!!


私は戻るよ!

I'm back!!!.. Oppps lupa pula bagi salam :p
Assalamualaikum peeps!! :D
Buat sekian lamanya, buat sekian 5 bulan nya, aku balik semula ke laman blogger aku!!
Huaargggh!! Kesian blog aku ni, bersawang dah haa.. Okay, hari ni aku sentuh dia semula :)
Rindunyaa lahaai nak menaip macam dulu..Tengok lah opening nya tu, siap dengan tulisan jepun nya haa,.. saja menggedik sikit. 
Alhamdulillah, dah lepas 1 semester (semester 3) di dunia Degree ni :) result exam pun dah keluar, Alhamdulillah result okay even didn't catch the dean title yet kan.. Punya lah risau kalau ada repeat mana-mana paper. Phew! Now just waiting for the next semester ( Semester 4). And, syukur Alhamdulillah juga got stay in hostel for next semester :D Sampai sem depan lah last duduk hostel. Lepas ni kau cari lah sendiri rumah sewa ya..

Okay okay,... 
Semenjak dah ada Wacom di tangan ni kan, tak lepas-lepas dari laptop, drawing je memanjang. Yelaah, dah ada keperluan ni, kenalah gunakannya untuk improve the skill right? :)
Skill dalam Digital Paint ni pun Alhamdulillah semakin okay. Biasalah, beginner untuk Wacom user kan.. hehee..

Ish! banyak pula typing error ni haa... hee, biasalah dah lama tak menaip macam ni. Banyak lagi sebenarnya dalam kepala otak ni nak cerita, tapi tolak tepi dulu ah :) Ada sis ni minta kita update bout "keperluan dan aktiviti awal pelajar penerapan"... Actually tak berapa ingat ni, pelupa dah aku ni..
Okay! :) 
Kita sambung next entry k ;) 



Trimas,












No comments :