Saturday, July 27, 2013

Shopping Raya (Bukan nak menunjuk)



Yo! Asslamualaikum eberibadi :D ! So, macam mana? Dah ada yang merasakan suasana2 nak raya ni tak? :D Hahaa.. Ada sesetengah yang rasa ada yang tak ek?? Ha? Aku? Hmmm.. Buat masa ni aku ada feel suasana nak raya (Sebab pegi shopping mall, dari awal sampai habis lagu raya). Tapi bila dah settle shopping ni, dah tak rasa macam nak raya pula. Kenapa?? Kau tanya kenapa? Hello. Aku ni student. Raya berapa hari je. Isnin nya tu dah tak raya dah. Lepas tu esok esok tu pula ada review. oyshhhh! Aku nak raya! Tolong bagi aku cuti lama lagiiiii!!! -___________- (Nampak tak desperate nya nak raya) Haih.. student student. Raya raya.
Okay. 27 Julai 2013. Baru lah adanya masa (yang nak dikatakan tak berapa cukup ni) untuk pergi belanja sakan untuk raya ni. Tak payah nak sakan sangat lah kan. Raya berapa hari je pun. And maybe tak beraya dekat KL pun. Maybe Singapore. First time dude! But why Singapore? Heee.. Thats my father's village lah. Tapiiiii. Tak sure lah kan jadi  ke tak. Dengan passport tak buat lagi. PATI jadinya ke kang. -____-

Okay, back to shopping story. Yehoooo! Settle keje membelanja! ^^ Thanks to Zaty and her sister sebab teman pegi shopping tadi. Wahhhh. Dari Masjid Jamek ke Times Square tuuu. Seriously lah. Dah kata nak raya dah kan. Kompem punya lah jalan sesak. Bukan sesak apa. Sesak dengan manusia. Phew! Tersekat sekat nafas aku ni. Akhirnya dapat 1 pasang baju kurung je dekat GULATI'S. 

Then gerak ke Times Square. Inilah dapatnya :)

Ini dia baju kurung GULATI's tuh... Tiada pilihan lain dah.
Yang ni blaus *kot* Buat gila time ni.
Buang tebiat & membazir. Tak perlu pun takpe ni.
Tapi geram. Collection je lah.

* Hehee... I bought 3 shawls. :D Apa lagi! Raya ni main lilit kepalalah nampaknya.
*Kasut pandang pertama. Bukan cinta pandang pertama. Nampak je kasut ni. Terus beli.
Simple?? Kesah pula aku. Buat apa over2. Aku bukan keluar rumah pun nanti. -,-

Bukan tujuan nak menunjuk k semua ni. Yelaa orang lain cerita pasal beli benda baru kat blog boleh je.
Kenapa aku tak boleh? (sedih) okay. stop that. Gross! Okay. Itu je nak menggedik sebenarnya. Benda tak mahal pun. (Tak mampu buat cara tak mampu. Jangan over) Uppss! hehee

Assalamualaikum. 
Thank you

Copyright©2013.All Right Reserved by

No comments :