Sunday, June 30, 2013

Life As A Student

Fuck Yeah, Cool Dorm Rooms | International Islamic University Malaysia

Yaww! Assalamualaikum peeps! Okay, masuk hari ni dah 3 minggu bermulanya semester baru. Phew! Terlalu busy. Seriously, memang sangat busy. Tak sangka pula final semester ni se'busy cenggini. Blog ni pun aku sempat update untuk hari ni je. Maybe akan update lagi lepas 1st review utk project Minor aku (tu pun kalau ada masa free lah, ingat nak share sikit apa aku buat utk Minor). Bila fikir balik, game pun aku tak sempat main. Komik sempatlah baca. Bila weekand tu curi2 baca kejap. (kejap je) Ni kan pula lagi seminggi untuk 1st Review. Ya Allah! Aku pun baru sampai develop logo ni!!! @.O

Takpe2. kau boleh Tee. Watlek Watpeace(ayat plg dibenci) Selagi aku minat & seronok buat kerja ni, selagi tu aku boleh buat. No stress2. No Tension2. Ni belum apa2 lagi nak stress2 dah. ilek dulu dude~ Yang stress lebih tu, aku rasa kepala kau dah masuk asap jerebu tu. (kidding) Alhamdulillah jerebu pun dah reda. So, senang aku nak buat kerja dan senang kitorang ni pegi kolej. Kalau nak cuti je, sampai bila nak siap kerja. Dalam kepala aku ni, aku nak graduate cepat2 je. 

Cerita pasal graduate ni, Alhamdulillah sekali lagi sebabnya aku boleh ambik kedua-dua carry paper. Insya'allah usaha labih keras lagi lepas ni. Woi! Aku nak graduate sama-sama dengan korang woi! Most important nak nyayi "UiTM di hatiku" sama-sama dengan korang!

Okay. Setakat ni je mampu nak share. Oh ye! rasanya buat masa ni tak de nak post designs kot. Kalau sempat. Insya'allah lah. sedangkan kerja aku ni pun tak siap2 lagi. Kbye. Salam.

p/s: Masalah kewangan. Masalah kewangan. Janganlah paksa poket aku nak keluarkan duit. tengah kokak ni woi! Duit PT ni pun apahal lah lambat sangat masuk!? nak banyak pakai duit final sem ni! 
-___-


Copyright©2013.All Right Reserved by

No comments :