Tuesday, May 21, 2013

Dapur Andak


Alright! Assalamualaikum guys. Tak tau lah kalau2 ada yg jawab salam aku ni. Time2 macam ni pulak lah aku nak update blog. Semua orang pun dah siap berdengkur dah ni. Okey. Sekarang ni baru lepas buat Photo slideshow for my friend. Phew! Finally siap juga. Alaaa kacang je lah! (ceh belagak) Okey. Dan sekarang ni nak update sikit pasal projek small Identity untuk Dapur Andak. Benda alah ni dah siap seminggu lepas dah. Disebabkan kesibukan yang sangat melampau, so sekarang baru nak kasi update dekat sini. Pembaikpulihan(overhaul) branding termasuk letterhead, envelope, flyer, dan name card.

Okey, jom tengok lagi dibawah...
Logo
Okey. Yang ni adalah logo rasmi untuk servis Dapur Andak. Asal-asalnya logo ni biasa je. Ciri-ciri dia: warna oren, hanya menggunakan Typo, dan nama asal servis ialah Gmie Frozen. Sekarang logo sudah di overhaul. Kali ni nama servis ditukar kepada Dapur Andak. Dan warna logo kali ni, menggunakan merah,oren, hitam dan putih. Yang korang nampak macam ada lebih color tu, tu aku kurangkan sikit Fill dia sebagai shadow tapi menggunakan color yang sama. Untuk namaservis masih lagi Typo seperti dahulu tapi font ditukarkan dengan menggunakan 2 jenis font. Oh ye! Dekat logo ni aku tambahkan icon sudu,garpu dan pisau di belakang Typo sebagai Brand Mark. 

p/s: Upss! sorry guys, logo lama takde dalam folder so tak boleh nak tayang. 

Business Card/Name Card
Name cards yang very the simple. Dekat name card ni aku just letak Logo watermark dan dibesarkan serta di center kan.

Custom letterhead/notepad paper

Envelope Seal

Fliers
Berfungsi untuk event2 seperti Kelab memasak, Kelas memasak, jamuan2 dan sebagainya.

P/s: Sini! sini! Nak promo sekejap. Sesiapa yang berminat nak buat tempahan kek,kek cawan,kuih muih, dan sebagainya, boleh terus ke blog owner Dapur Andak ni. Ataupun ke facebok Dapur Andak. Ataupun lagi boleh terus hubungi nombor yang tertera di Business Card kat atas tadi. Sekian Terima kasih.




Copyright©2013.All Right Reserved by

No comments :