Tuesday, February 26, 2013

2 Cerita 1 Post


Holla !!
Today
Tuesday
26 Feb 2013
2:43 pm

Yoobao Power Bank

Heee... baru je lepas habis class menyulam. Seriously, sakit tengkuk!!!!
Dah macam makcik2 dah main sulam sulam ni. Sorry, bukan bidang aku.


Nampak tak tu kotak apa?? Yippyy! Finally! Dapat juga beli Power Bank ni.
Lama punya tunggu, sekali dapat pitih, terus pegi beli. alaaa..tak mahal pun. 
Memula, ingatkan mahal lah sangat sampai beratus ratus..Nasib tak mahal sangat..
Tapi kali ni, bukan Power Bank yang putih tu, kali ni lain sikit.. Baik punya Design..

Taraaa...

Ini dia Power Bank! Transformer design.. Baik punyaa design dude.
Ni memang aku simpan baik baik woiii!!.Dreamy je lah sesape yang nak pinjam uh...
Tak mahal pun lah weyh.
RM110 je aku dapat. tak tau lah tempat korang berapa. Aku beli ni kat Shah Alam. 
Hand by hand dari cousin kat sana. Freshh punyaaa.
Lepas ni no longer to worried bout enpon yang dah nak habis bateri.
Sebab dah ada nyawa di samping sisi ku..

Happy Belated Birthday


 Frame dekat atas ni, Special for my Buddy, Habib. Sorry lah weyh, seriously forgot your birthdate.
Banyak sangat keje nak kena pikir. Sampai tak terpikir birthdate kau. Tau2 je dapat phone call kau. 
Tetiba tanya aku "Lupa ke hari ni hari ape? "Aiseehhh! Sumpah lupaaa!! Mohon maafkan patik ya..
Present pun terpaksa bagi lambat. Tak tau nak bagi apa. Kalau bagi Lipstik karang, 
kau campak dalam Tong Sampah pulak. So, I decided to make a Birthday Wishes wit Frame.
All in illustrator. Siapkan dalam 1/2 hari je. Yang lambatnya, nak pegi print. Aku tak paham KL ni. 
Dengar je maju,  tapi mostly kedai printing takde Glossy Paper. Ape kejadah nye lah...
Dua hari aku dengan adik aku, jelajah KL mencari kedai printing yang buka waktu2 weekand nih. 
Finally, dekat Jalan Semarak juga yang ada. Tapi mahal sikitlah. kopak duit aku..
So buddy, terimalah hadiah comel ni dari aku.
>.<



No comments :